Svar på tal

KommentarTid
Några år äldre än dig om I am who I am, take it or leave it i live to please me and no one else:
Jag kan förstå din frustration men man lurar sig själv om man endast lever för att tillgodose sig själv. Man blir en bättre människa av att tänka sig in i andras situationer och förstår att andra kommer med råd för att de bryr sig.

Även om rykten inte brukar vara sanna så kan man förstå att de uppstår och motbevisa dessa rykten.
IP: 80.217.172.224
Svar: Ja , jag menar inte bara mig nu, jag menar alla. Det går rykten om alla. antingen bra elelr dåliga. Men det jag menar nu är att någon som bryr sig snackar inte skit eller sprider rykten ? Om man verkligen står för sin åsikt om någon så ska man berätta de för den personen och inte gå bakom ryggen.
Jag uppskattar namn på era kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0