I am who I am, take it or leave it i live to please me and no one else

Jag är så trött på rykte hit och rykte dit. Jag bryr mig inte om det! Det är säkert inte ens jag som inte bryr mig om rykten, men jag är så trött på att folk bryr sig om det! Det är mitt liv,mitt val och mina beslut. Jag lever mitt egna liv hur jag vill och var jag vill, folk har inte ett skit och säga till om. Om inte dom ens vågar stå för det utan snacka skit så vem bryr sig om dom? Vad får dom att tro att jag tänker ändras bara för att dom snackar skit eller att det går ett rykte?
Alla känner alla, var man än är i södertälje, och jag är så sjukt trött på det.Det ska bli så himla skönt att flytta ifrån den här äckliga hålan !Jag fattar inte vad folk tänker med, det är som att man ska försöka vara så perfekt som möjligt, att försöka se upp till alla äldre. Åhh vad irriterad jag blir!
Saningen är att ni får snacka hur mycket skit ni vill om exakt alla, men vad sjutton får er o tro att inte folk gör samma sak mot er?
Väx upp o visa att ni är mognare. Jag tror ni vet vilka jag pratar om

Kommentarer
Postat av: Några år äldre än dig

Jag kan förstå din frustration men man lurar sig själv om man endast lever för att tillgodose sig själv. Man blir en bättre människa av att tänka sig in i andras situationer och förstår att andra kommer med råd för att de bryr sig.



Även om rykten inte brukar vara sanna så kan man förstå att de uppstår och motbevisa dessa rykten.

2011-08-24 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0