I can be your hero baby, I will stand by you forever, You can take my breath away <3

Jag har så mycket att säga dig, Jag har så mycket att bevisa.
Jag har känt dig i 2 månader ungefär, från den 14 juli. vi klickade direkt. och hur mycket har inte vi gjort egetligen? Saken är att jag aldrig haft tråkigt med dig. Vi kan bara sitta och kolla på film så har vi roligt, det handlar inte om vad vi gör, utan hur vi gör det, tillsammans. Jag har aldrig tvivlat på dig, jag har alltid kunnat berättat vad jag känner och hur jag mår. Det har du också kunnat. Vi är som systrar. Vi tjaffsar, är världens bitchar mot varandra men hur länge håller det? 30 sekunder sen är det över. Det viktigaste i en vänskapsrelation tycker jag är förtroende och glädje. Det har vi, ända sen stunden vi träffades. Det gick ca 10 minuter sen visste vi ungefär allt om varandra. vi känner varandra in och ut och lite till. Vi har varit med om samma saker, vi har samma humor och vi har samma temperament. Men vi är ändå olika. Du är min pusselbit som jag äntligen hittat. Du är en del av mig. Du är en sån stark människa, en helt underbar person, och så vacker. Jag vet inte vad jag ska säga Moa, jag har inga ord som kan beskriva min kärlek till dig. Du är min bästa vän helt enkelt, med dig delar jag kärlek,gläldje,sorg,tårar,smärta och alla möjliga sorters känslor. Du betyder så mycket för mig. Om jag skulle förlora dig, din vänskap, vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag kan säga att vår vänskap, kan inte förstöras, vi kommer hålla ihop. det lovar jag dig.
Visst, folk kan tycka vi är störda på grund av att vi känt varandra så kort tid och älskar varandra så mycket, men vem bryr sig? Om man kan tro på kärlek vi första ögonkastet så kan man väl tro på vänskap vid första ögonkastet.
Du förändrade mig, jag har blivit starkare, modigare och fått min egen åsikt tack vare dig. Jag skulle ge dig all kärlek i världen om jag kunde, men jag kan bara ge dig min kärlek, om det räcker för dig.Du är värld allt Moa, jag skulle offra mitt liv för dig. Jag vill att du ska vara lycklig, och jag kommer göra allt som står i min makt för att göra dig lycklig. Tillsammans klarar vi allt. Det är jag säker på. Jag har aldrig haft så kul som jag haft med dig. Du gör mig så glad. du har hjälpt mig så mycket! Jag är så tacksam över att du finns i mitt liv. Du är min allra bästa vän. Med dig vill jag dela allt med. Jag älskar dig,jag älskar dig och jag älskar dig. Bättre än dig kan jag inte hitta.
Jag vill dela allt med dig. Jag vill att du ska vara min sambo, brudtärna på mitt bröllop, mitt stöd jag kan luta mig mot, den jag reser med, den jag spelar shack med på ålderdoms hemmet, den jag dör med..
Du och jag Moa. för all framtid. Det lovar jag dig!

Kommentarer
Postat av: caroline

Tack hjärtat, jo det är bra hur är det själv? :)

2011-09-07 @ 21:06:33
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
Postat av: moa

Det finns så otroligt mycket att säga dig, så många känslor, minnen skratt och tårar. Vissa människor behöver ett helt liv för att lära känna varandra, medans andra bara behöver någon dag. Vi är precis som pusselbitar, de kan finnas tre, ibland fyra hörn som passar in till en, och de är en bästavän, en familj, en kärlek, och något annat som man älskar med HELA sitt hjärta. Du och jag klickade direkt, vi drogs ihop som två magneter ( mnius och plus ) och där kommer vi alltid stanna. Magneterna kommer aldrig att zluta dras till varandra. Du har hjälpt mig i det svåra, stöttat mig genom dem alldra jobbigaste stunder, och du har delat så underbara skratt tillsammans med mig. Du har varit som min krigare när jag varit i nöd. Du har rätt, oavsett vad vi gör - om de är att bara ligga i sängen och prata, eller ut o supe, eller ut med killar, tar en fika, badar, blir jagade av snuten osvosv, så kan jag inget mindre än att säga att DET ÄR DEM BÄSTA UPPLEVELSERNA I MITT LIV. När jag inte vet vart du är och något har hänt, kan jag liksom känna de inom mig och jag blir orolig. Jag litar på dig, som du gör på mig. Vi kan dela alla upplevelserna tillsammans och vi kan prata om precis allt. Oavsett vad de gäller, så behöver vi aldrig skämmas inför varandra.. ' jag är först på toa, måste skita' 'skit snabbt nu, jag vill också' osv. Vi har klarat oss igenom en moppeolycka utan att behöva få en massa skit, som säkerligen andra skulle fått.. Vi har fått saker billigare än vad de skulle kostat annars. De mest dyrbara vi har tillsammans, är ALLA minnen vi har på så otroligt kort tid. Det finns ingenting jag INTE vill göra med dig, för allt med dig är så fantiskt, och man kan verkligen vara sig själv tilsammans med dig. Du är min bästavän och min soulmate, utan dig faller jag itu, som en trasig leksak som inte kan lagas. Även om vi bråkar, eller tjaffsar, blir bitchar mot varandra, och folk runtomkring kan tro att vi hatar varandra, så gör vi absolut inte det. För alla bästavänskaper måste innehålla just bråk och tjaffs, annars är det inget tecken på att man betyder något för varandra, och om man bara ger upp en vänskap för lite tjaffs, är det ingen vänskap. Därför klassar jag våran vänskap till en av dem bästa man kan ha.. De är rättare sagt de bästa man kan ha. Ångrar inte en ända minut med dig, jag vill bara ha mer och mera av oss. Du vet precis vad jag menar. Jag älskar dig så mycket, så det inte går att beskrivas i ord. Du är min bästavän, för all framtid. I dag, imorgon, om ett år, när vi skaffar barn med våra män, så kommer vi ha dem på samma dagis, skola och vi kommer kunna leka med dem tillsammans.



du är luften jag behöver för att andas.

du är maten jag behöver för att inte svälta.

du är vattnet jag behöver för att inte dö av törst.

du är krigaren jag behöver i nöden.

du är motorn en bil behöver för att kunna starta och leva.

du är min röst som gör att jag kan tala, och sjunga.



finns så mycket mera att säga, men dem orden som säger allt är



jag älskar dig bästavän, och tänker inte låta någon röra dig, eller göra dig illa!

2011-09-08 @ 12:53:10
URL: http://mooaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0