Life is´nt about finding yourself. Life is about creating yourself

Idag är inte min favorit dag, usch, känner på mig att den här dagen inte kommer bli bra. Ibland önskar jag att jag inte var Felippa Flemström. Allt ska hända samma morgon, perfekt!
  • Jag drömde att jag duschade och folk kommer in.
  • Vaknar klockan tre och kan inte sova
  • När jag går upp ser inte mamma mig och går rakt på mig och börjar skrika. Antingen var det för hon blev rädd eller för att jag var så ful.
  • Kliver in i duschen och halkar, ramlar över badkaret och slår huvudet i toaletten.
  • Sminkade mig och kör hela maskara borsten i ögat.
  • Äter macka och allt hamnar på mina byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0