Du är fin som du är, när du står med mig här,

Jag har tänkt lite, hur det egentligen funkar i den här världen, varför skitsnack bildas, och jag har kommit fram till att man är speciell, man sticker ut i mängden. För vem vill höra skitsnack om något som är normal? Om en person som aldrig gör något. Man måste vara för intressant för dom att bara kastas iväg. Det är ju så i världen, människor har ingen hobby, utan måste trycka ner andra för att själv må bra. Det roligaste är att folk inte fattar att det går skitsnack om dom också. Det är verkligen som viskar leken , en sak blir något helt annat. Jag har gjort fel, ja . jag har gjort misstag. Människor dömmer mig för olika anledningar men  när dom lärt känna mig så är det inte alls så som dom har hört, jag önskar människor hade en egen åsikt och bildar egna uppfattningar om andra istället för att lyssna på andra, men det är så. Om man fick höra nått från sin bästa vän om någon så är det klart man tror det, de skulle jag också gjort, men det man inte fattar är att sin bästavän har hört det från någon annan som hört det av nån annan och blir tillslut viskarleken. Jag anser att utan skitsnack skulle folk hitta på något annat o göra. Så varför inte bara låta dom hålla på med det som dom gör bäst? Jag tar inte illa upp av det. Tycker bara synd om dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0