10 saker ni inte visste om mig

!. Jag har bara dom jag känner på facebook. Fast "känna" är ganska utbrett, tex mina kompisars pojkvänner, folk jag brukar se varje dag och hejja på.
2. Jag älskar överraskningar
3. Jag blir alltid glad av fina tester/sms jag får.
4. Jag är duktig i skolan om jag angagerar mig och verkligen vill.
5. Det bästa som finns och får mig slappna av är att rida.
6. Jag gråter alltid när det är sorligt i en film eller serie
7. Jag älskar att skriva av mig
8.  Jag är jätte rädd för fåglar. När dom är nära mig eller flyger nära mitt huvud får jag panik. två av mina kompisar har fråglar och när dom är lösa och flyger runt har det hänt att jag låser in mig på toa
9. Jag är jätte lättskrämd, men älskar skräckfilmer
10. Jag älskar att berätta om saker som hänt mig eller andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0