hard times don´t last forever, but true friendships do. I´ll always be there for anything you need. even if it´s just someone to listen


Du sa att du alltid skulle finnas för mig, att du skulle göra vad som helst för mig och lite till. Du sa att du aldrig skulle lämna mig, jag var den bästa tjejen i världen.
Vad hände?
Jag hade så kul med dig. Du fick mig att kännammig speciell och säker. Du tog hand om mig och sa ifrån när jag gjorde nått dumt. Du tänkte på mitt bästa. Det är så man gör om man är bästa vänner eller hur?
Allt var så perfekt med dig. Du gjorde mig till en bättre människa. Du fick mig att inse att man inte kan göra mer än vad man kan, att ingen är perfekt, att vi inte är vuxna, vi har hela livet framför oss. Jag trodde på dig mer än vad jag borde. Du sårade mig så djupt, att bara lämna mig och fullständigt skita i mig.  Hur kan du behandla mig så? En dag till en annan. Jag är din vän, jag vill ditt bästa. Sluta stöta bort mig. Jag älskar dig, det gör jag , och det kan inte du ändra på, jag kommer kämpa för att få tillbaka dig. Mina tårar är värda emr än det här. Jag låg en hel natt och grät pga dig, jag la mig bervid min mamma och grät som ett litet barn. Jag känner mig så förmjukad att du kunde behandla mig som skit. Vad hände? Varför blev du såhär? Efter allt vi gjort för varandra. Min vänskap till dig betyder mycket för mig. Vad vore världen utan vänskap? Ingenting. Jag behöver dig nu, men du gick bara din väg utan att säga hejdå. Om du mår bra av att vara utan mig så är jag lycklig för din skull, du är stark. Jag vet att du kommer klara dig, frågan är bara om jag gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0