when you stop fighting, you stop living. so.. find your fight. then fight til your battle has won.

Idag har varit en lååång dag,
Skola sen fick man skjuss (stavning) Av ida med Wilma hehe lite creapy men det var kul! åkte hela dagen med moppen och körde runt med Wilma,Ida och Moa tills en gubbe kommer och nästar kör över oss och skriker "om ni kör här en gång till då jävlar"
då fick självklart Felippa lite damp och skriker att vi kunde polisanmäla honom för olaga hot och massa så då fick ju Moa och dom säga till att jag skulle vara tyst,
Efter det var de vege och då blev det massa drama och jag vet inte vad. JO Fredde tog av mig min strumpa och satte den i sina kalsonger! myyyyysigt
Haha nåja, är ganska nöjd med dagen:)
-It's not about what you say, its about what you do. You don't like the person you've become then do something about it, because no one's gonna do it for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0