Svar på frågestunden!

Gillar du någon?
Nja jag börjar gilla någon
Vem gillar du ?
Jonathan Laukka
Är du oskuld?
Nej
vem är du tsm med?
Ingen just nu
killen du litar på mest?
Alexander Blomberg
det du lägger märke till först på en kille?
klädstilen xD
vad faller du för hos en kille?
Ögonen,rösten och hur han är innombords
saknar du Adam ?
Nja, jag saknar honom och önskar att vi kunnat gjort saker lite annorlundare än vad vi gjorde.
Då skulle allt ha slutat mkt bättre.Men ändå är allt bara ett fint minne :) 
Har du något emot Linnea Jonsson? isåfall vad?
Jag har något stort emot henne, vi har haft en sjukt bra kontakt men sen fick hon för sig att jag var en falsk liten hora? Men egentligen så vet ju alla här att hon är en liten slampa som inte har något självförtroende och måste klanka ner på andra för att själv må bra.sanningen svider
hur gammal är du?
14 snart 15
Snyggast/sötast i skolan?
Det måste no vara idrottsläraren (a) annars är det nog Adam :)
din bästavän?
Jag har väldigt många, Moa,Jenna,Olivia och Alex, men min allra bästa vän är Mathias luukkonen hihi
favvofilm?
Burlesque
Favvo låt?
Tour song
Vem saknar du just nu?
Min pappa och mina förra bästa vänner Nadine,Jossan,Carro och cecilia!
vad vill du uppleva igen?
Kungsträdgården med Fredde,Oliver,Blomberg,Olivia,Jenna,Moa,Adam,Rickard,Matte,Mathia
vem/vilka litar du mest på?
Dom en rad upp
hur ofta bråkar du ?
Om du menar grovt är det faktiskt sjukt länge sen, men små tjafs är det ganska ofta
varför ska du skolka och åka t grönan ?
Haha olivia xD för att det inte är så mycket folk där och vi skulle träffas på centralen klockan 2, så man skolkar inte :p
vem är just nu i dina tankar (förutom jag) ?
Haha bara du och laukka för jag väntar på att du olivia ska komma hit! skynda dig <3
<3


Kommentarer
Postat av: Olivia

hahahahah, sorry men du ville att jag skulle fråga kom på helt random ! ;) <3

2011-05-22 @ 12:36:56
URL: http://oliviaalskar.blogg.se/
Postat av: Anonym

du säger att du saknar dom där personerna varför försöker du inte bara att få tbx dom ett tips bara ;)

2011-05-23 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0