Life's too short-- too short to live it as a bad person

(onödigt inlägg,ni behöver inte läsa)
Jag blir så trött på falska personer.
Att dom inte kan vara stolta över sig själva istället för att spela någon annan.
Att spela att man älskar någon,men bara är ute efter något.
Det spelar ingen roll hur sårad den personen blir utan man måste bara ha det den personen har.
Att fejka en vänskap för att komma åt något den andra har, något som verkligen gör personen lycklig.
Hur kan man såra en person så mycket men ändå vara så glad?Jag förstår bara inte.
Du vet vem du är och du borde skämmas över det du gjort.det du håller på med.

Och du min älskade bebis,jag finns för dig, föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0