Horses can you trust, love and share your feelings with. They will understand

Just nu praoar jag ju på ekensberg stall och rider massa unghästar varje dag.
I mändags red jag flera hästar och saltade ridhuset så när jag kom hem var jag helt död!
Igår så Red jag på Salina,Zuprize och Zunibar.
Alla hästar är grymt pigga och kan inte stoppas när man galloperar med dom. JOBBIGT, så jag har skavsår mellan fingrarna efter att ha dragit så mycket.
Min favorit är Det största av alla Zunibar han är ungefär 175 cm (längre än mig) och är helt underbar!
Åkte inte dit idag för jag har en sån himla träningsverk att jag inte kan gå eller sitta ner! :(
Hästar är dom vackraste och snällaste djuren som finns, har du någonsin sett en häst göra illa en människa utan någon anledning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0