En natt med Skorpan

Föråt för dålig uppdatering, har inte haft datorn,
I lördags åkte vi till nykvarn men ångrade det direkt,
Olivia sov hos mig och igår tog jag de bara lugnt, olivia ringde mig igår och ba
-Felippa,Jag åkte till akuten och skulle vänta i 6-7 timmar!
-67 timmar?? det är ju 3 dygn!
neeeej asså 6 till sju timmar!
- Jaha tänkte väl, trodde du skulle ha dött där inge, de finns ju inge mat där :O
haha ja har ju lite sjuk humor!
Idag satsar jag på en bra skoldag med nya mål i sikte!
eller inte :D
Juste, har inte kunnat sova inatt pågrund av att min hund tog upp hela min säng OCH mitt täcke men jag ville inte flytta henne för hoon var så söööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0