Do not do it if you can not deal with the consequences

Berättar om min dag i punkter så läs det ni känner för!(allt är roligt)
SKOLAN:
Kom dit lite försent men satt i studion hela dagen med Matte,Ida och Pontus o läraren Fransisco,Jag skrev en 3sidors berättelse om Fransisco och hans stora kälek datorn!
MOPPEN:
Vi körde runt heeela Geneta flera gånger i full fart,men sen när jag åker ganska sakta och ska svänga så ramlar man ju för första gången och då påstår ju självklart adam att jag inte kan köra moppe, de kanske stämmer men seriöst, WHO CARES? det är kul!
VEGE:
Hade cafe möte och åt godis :D
SECURITAS OLAGA INTRÅNG:
Jag Fredde Oliver och Matte gick in i gamla kringla skolan som var typ övergiven, Det var glas överallt,alla fönster var typ sönder och skräp överallt. När vi kom till dörren så går dom andra lite före och säger att jag ska stänga dörren, Jag smäller igen dörren och resterna från fönstrerna som redan var sönder ramlar ner och ger världens crash!
Vi går in på ica och efter ca 5 minuter kommer en Securitas och snackar med oss, det kom två till och vi stog där och berrättade allt som hände men en gammal gubbe sa att vi hade kastat en sten in dit vilket inte stämde, men som tur var så skulle dom inte ringa poliser utan bara kolla upp vilka vi var typ tror jag :Ö
Dagen har varit sjuk,sjukt rolug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0