Cause in the end it all hurts just the same

Det finns stunder i livet man bara vill försvinna men det finns också stunder i livet man bara vill upptäcka nya saker.
Den tiden är här för mig nu, jag ska sluta tänka på det som hänt, hur ledsen jag har varit, hur mycket jag la ner på att få allt att bli bra.Nu är det slut med det.Jag tänker inte gå runt och snyfta över någon som inte förtjänar mina tårar. Jag kan inte ändra på det som hände,hänt har hänt men om jag kunde skulle jag gjort de.
Hur mycket jag än har försökt går det inte att få bort hur jag känner.Men nu har jag fått nog.
Jag är starkare än det här och jag tänker lämna allt bakom mig och leva i nuet.Jag tänker äntligen sätta mig främst och göra det som är bäst för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0