Alexander Blomberg

Alexander!
Nu är du 17 år och om ett år är du myndig!
Jag vill tacka dig för allt du gjort för mig, du har alltid funnits där när jag behövde hjälp och stöd.
Du är en av dom få personer jag lever för, och jag hoppas du vet det!
Om jag inte hade dig så vet jag inte vad som skulle kunnat hända!
Du är verkligen som en bror för mig och jag älskar dig så sjukt mycket att det inte går att beskriva.!
Du får mig alltid att le och skratta när jag är på dåligt humör och jag ångrar inte en minut av tiden med dig!
För den har varit underbar,precis som du!
Jag hoppas du vet att jag alltid kommer vara där och finnas för dig i vått och torrt och du kommer alltid Ha en plats i mitt hjärta!
Du betyder sjukt mycket Alex min bror <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar de i skolan / marre <3

2011-05-25 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0