How many times in your life you can look back to a moment and think "that's when everything changed"

Kommer du ihåg vår tid tillsammans? När vi planerade min lilla fest, när vi läste Felicias dagbok, När vi simmade till ön i malmsjön,När vi kollade på playa del sol varje kväll om och om igen, När vi sov hos mormor, När vi satt och pratade till 4 på morgonen, när vi blåste mjöl ut ur fönstret så spydde du,När vi alltid tog hem två personer till dig och kollade på film, när vi åkte moppe för första gången,när du och jag tog öl och jag låg och gavade medans du pratade i telefon, När vi joggade till stan och jag höll på och dö eller när vi åkte till skansen. Tiden med dig var så sjukt rolig och underbar.
Jag har känt dig i 7/8 år och vi har aldrig riktigt bråkat
Du var verkligen min bästavän och vi kände varandra bättre än någon annan. Jag behövde ingen annan än dig.
Du lärde mig massor och hjälpte mig med så mycket.
Men sen tog det stopp, vet inte vad som hände men vi slutade umgås och vi tappade kontakten.
Varje gång jag tänker på de vi hade så fäller jag en tår. Jag saknar dig,oss och våra minnen.
Det har gått  mer än ett halvår sen vi snackade, men det känns som att jag fortfarande vet precis vem du är.
Och om jag ska vara ärlig så vill jag lyfta telefonen och ringa dig så fort det har hänt något och jag mår dåligt,men jag har inte haft mod att göra det, varför vet jag inte. Men jag saknar hur du alltid stöttade mig och fick mig på bra humör. Jag läser din blogg hela tiden för att se om du mår bra.
Och jag hoppas du gör det innombords också.
Jag vet att jag inte har varit världens bästa kompis. Jag vill bara att du ska veta att jag har inte glömt dig och kommer inte göra det heller. Jag finns alltid här om du behöver mig.
Du har en plats i mitt hjärta gumman.
Du lärde mig vad äkta vänskap var, det vi hade.
Jag älskar dig fortfarande JP <3

Och glöm inte att du alltid kommer att vara min Fårskalle!

I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you


Kommentarer
Postat av: jennapenna

vem är jp ?

2011-06-26 @ 00:30:16
URL: http://alittlegirlsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0