Tycker du inte om mig, så är det ditt problem inte mitt.

Ni kanske inte vet hur jag är nu för tiden. Jag säger vad jag tycker, tänker och stör mig på rent ut, vrf inte liksom?Jag bryr mig inte längre om vad folk säger och tycker. Varför ska dom bry sig om vad jag gör? exakt, säger till om någon stirrar på mig.. Jag bor i ronna så ja, folk kollar hela tiden tillslut efter att ha bort där i 3 år får man nog. Om någon snackar skit och jag får reda på det så snackar inte jag om dom utan jag går till den och skäller ut, inte för det den har sagt utan själva idên. Jag orkar inte bry mig längre!
Skitsnack finns alltid, rykten går alltid, folk är stora i munnen, och såfort man gör något vet alla det timmen efter.

Kommentarer
Postat av: Olivia

varför kom du inte då ? <3 ;)

2011-06-30 @ 17:11:22
URL: http://oliviaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0