Säg inte till mig vem jag ör, Jag vet det redan

Jag blir så irriterad över att folk ska klaga om massa skit.
Speciellt om dom säger saker som inte är sant bakom ens rygg och man inte ens känner dom?
Vad har dom för Rätt att kunna klaga på mig, när dom inte är ett dugg bättre själva?
O sen att dom inte ens känner mig?! Okej, fine dom kan ha sin äckliga åsikt men om man inte ens vågar stå för den så VARFÖR ens dra upp det?! Är ni så himla omogna? Jag bryr mig inte om vad ni tycker för seriöst, vad betyder ni för mig? INTE ETT SKIT! Usch jag blir så himla illamående när jag tänker på dig, hur kan du leva med dig själv? Du har inget himla självförtroende så du måste ju självklart trampa ner andra för att komma högre upp. Pft.

Kommentarer
Postat av: MArie

Det är bra gumman

2011-06-30 @ 08:15:42
URL: http://pollimixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0