When the sun shine, we shine together

Jag vill ha någon som kan vara vart som helst i hela världen, men väljer att vara med mig, för livet helt enkelt är lite bättre när vi två är tillsammans. Jag vill vara med någon som älskar mig, inte är rädd för att säga det, och menar det lika mycket varje gång. Jag vill vara med någon som ger mig en spontan kyss ibland utan någon speciell anledning, utan bara för att det känns bra. Jag vill vara med någon som håller om mig under en film i soffan. Jag vill ha någon i mitt liv som håller min hand i mer än 10 sekunder och inte drar tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer hitta din kärlek nångång, handlar bara om viljan :)

2011-07-31 @ 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0