Svar på frågestunden

vilka av dina tre tjejkompisar står dig närmast? Vilka tre menar du?
vilka av dina tjejkompisar har du lätt att prata med? Det är faktiskt Vikkan, Hon finns alltid där och märker direkt om jag mår dåligt, Har lärt känna två sjukt underbara brudar, Moa Andersson och Sandra Nilsson som jag kommer sjukt bra överens med!
har du någon kille på ''g'' just nu, eller tänker du leva singellivet ett tag framöver? Nej, jag har ingen kille på g just nu, jag tänker leva singellivet och se vart det leder, om det kommer någon jag fastnar för, Varför inte? Men jag söker inget just nu
hur gammal var du när du förlorade oskulden? Jag var 14
varför är du en riktig sötnos? Fråga mina föräldrar 
vilka är dina tre finaste tjejkompisar, och tre finaste killkompisar? Jag tycker alla mina tjejkompisar är snygga, av killarna är det nog ….. nej för svårt att avgöra :p
skulle du knulla med vilken kille som hälst?? Det där är en sån sjukt patetisk fråga,Fråga något vettigt ist

vad fick dig att börja blogga ? Jag älskar att skriva av mig så jag kollade på lite bloggar och bestämde mig för att försöka!
vad är ditt längsta förhållande ? Ett år 
Tycker du om nån kille just nu? Jag gjorde det ganska nyligen men nej långt ifrån.
Pratar du med nån kille just nu, som du tycker om och ska träffa? nej

vilka killar har du haft sex med? Vem frågar?
vilka tre tjej 96or är snyggast i södertälje? Moa Andersson, Emmy Bexar och Nicole Alm
5 snyggaste killarna i södertälje? Emil Wikman, Davide Correnti, Jesper Boström, Pontus Norberg, Philip Lindqvist, jonas Lagestam och Oliver Ekman J
tycker du om någon nu? nej

haru du nån kille? nej
hur gammal är du? 15
vad gillar du för typ av killar? Det finns tre sorters killar, Den ena sorten är idioter, hela bunten, men det visar sig bara efter man fallit för dom, Den andra sorten är dom gulliga ”bästaväns material” som är världens gulligaste och vet allt om en men fortfarande älskar en. Den tredje sorten är dom underbaraste men är upptagna. Jag faller för idioterna
vart bor du? Ronna
perfekta killen ? Det finns inga perfekta människor

 


 

Hoppas ni är nöjda med svaren, annars är det bara och fråga personligt så svarar jag :)


Kommentarer
Postat av: moa

tjejen, du är supersnugg!

2011-07-28 @ 00:34:06
Postat av: Eh

Davids correnti? Hur?

2011-07-28 @ 01:16:41
Postat av: Anonym

vrf står det ett jävla "J" efter mitt namn?

2011-07-28 @ 01:16:57
Postat av: Klimpjävel

Haha Oliver ägd

2011-07-28 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0