Someday, this beach might wash away…the oceans may dry…the sun could dim but on that day, I’ll still be loving you. Always and forever. I promise you.


Utan dig hade jag inte levt, du skapade mig, du är mitt kött och blod. Jag har så mycket att säga till dig som jag inte kan få ner i ord. Du har alltid funnits där för mig hela mitt liv, min uppväxt och kommer alltid finnas. När jag blir ledsen så tröstar du mig, när jag blir sjuk tar du hand om mig, när jag blir dur lugnar du alltid ner mig och när jag behöver råd så ger du mig alltid det. Jag har varit så fruktansvärt dum mot dig, jag har sagt så sjuka grejer till dig men ändå. Jag vill att du ska veta att jag ser upp till dig, allt som har hänt genom åren, alla bråk, allt skrik och all smärta, det har du klarat helt själv. Att du har orkat. Du har byggt upp den här familjen, och du har gjort det utmärkt. Du tror att du är värdelös och sämst men det är du inte, du är den bästa i mitt liv, Det är du som hjälper mig igenom svåra perioder. Du ser på mig när jag mår dåligt. Du känner mig bättre än någon annan. Vad som än har hänt har du aldrig svikit mig, hur dåligt jag än har behandlat dig så har du alltid stått vid min sida. Du har alltid varit där och lyssnat på mig, när jag mått dåligt eller bara behöver prata, du säger aldrig ” inte nu, är upptagen” eller ”nej jag är trött” eller ”nej jag ska jobba”. Jag har alltid berättat allt för dig, ända sen jag var liten. Jag är så glad över att jag har dig. Jag kan verkligen inte beskriva dig med ord. Du är så omtänksam att du tar alla andra för dig själv hela tiden, du är så snäll att du knappt kan säga nej, du är så generös att du ger bort så du inte har nått själv. Jag är så rädd att jag kommer förlora dig, att jag inte har dig kvar i mitt liv längre. Jag kommer inte kunna klara mig. Om man gråter för att man är rädd att förlora sin mamma betyder väl att man älskar henne? Jag tar för givet att du alltid kommer vara vid min sida men tänk om en dag helt plötsligt så finns du inte där längre. Jag älskar dig så sjukt mycket mamma, du betyder så mycket för mig. Det kommer aldrig komma en dag då jag slutar älska dig. Vad som än händer kommer jag aldrig att sluta älska dig, inte ens när jag dör.

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin text!

2011-07-31 @ 14:49:03
Postat av: Anonym

Naaw

2011-07-31 @ 15:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0