För varje dag som går, kommer närmare dagen jag träffar er

Jag vet inte vad jag ska säga, jag saknar er, det vi hade,det vi var! Alla våra minnen och alla våra skrattattacker! Minnena lever kvar i tankarna varje dag, det går inte en dag utan att jag tänker på er. Ni var verkligen dom jag var lyckligast med. Jag saknar alla er, Men vi har växt ifrån varandra, varför vet jag inte. Men vi alla har sitt nu. Sitt eget liv. Vi kan klara oss på egna ben. Jag ville bara säga att jag är så sjukt glad över att ni fanns i mitt liv, ni gjorde mina dagar. jag hoppas verkligen att vi tar upp kontakten igen. Jag älskar er vad som än ha hänt!
kolla bara på bilderna, varje bild tar upp flera minnen i mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig grovt

2011-07-24 @ 03:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0