Bloggar från mobilen

Shit Vad Awsome och Blogga från mobilen, känner mig skit ball. Nu ligger jag i min säng, smsar lite med Davide och funderar lite på livet, ni vet sådana tankar som man får ibland. Inget speciellt bara lite funderingar.varför saker blir som dom blir och tvärt om, det finns alltid en mening med allt, det tror jag faktiskt. Det kommer med bra saker av att vara ledsen, Då uppskattar man tex att vara glad. Så klistra på ett smile det funkar alltid. Imorgon så ska vi ha gäster. Det blir faktiskt ganska kul! Hoppas jag... Jag städade faktiskt för det! Iaf, någon frågade om jag och jonas hade något på g, Nej det har vi inte, kunde ha varit men alla passar inte tillsammans,tråkigt men det finns fler:) hur mår ni Då? Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0