When emotions become sentences

Nu är det dags för mig att börja blogga igen, Har inte haft tid eller ork men nu känner jag suget i fingrarna!
Jag tror dewt är bra att ha blogg. Varför? För att man kan skriva av sig, det är ens egna ord och meningar man skriver här. Och det roligaste är att många gillar den. När jag mår dåligt eller är sur så älskar jag att skriva av mig, men man får ändå vara försiktig  med vad man skriver. Det här är min blogg, mina ord och meningar och ingen annans. Jag läste i Caroline Schöffels blogg att en person hade tagit hennes text, Det är inte okej. Det man skriver på sin blogg är känslor som blir till bokstäver , som bilda en text till en person, då är det inte meningen att en annan flicka ska gå och ta texten och låtsas har skrivit den till hennes kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0