True love never dies, it only gets stronger with time

En underbar dag, har haft så sjukt mysigt! Det här var nog den bästa dagen det här året. Nu är min syster inte här längre, utan bor 3 timmar bort, det känns overkligt. Jag intalade mig själv att jag inte skulle gråta men direkt jag vaknade imorse så brast jag ut i gråt när jag såg henne, sitta i sin säng och borsta sitt hår, sen på vigseln så började jag böla igen, och inte nog med det! Nej jag började självklart att stört tjuta när mormor hade tal och grät, det pinsammaste var att jag började skratta också, medans jag grät, snacka om att alla kollad epå mig! haha
Dagens höjd punkt var ju när talaren sa fel namn han sa Felippa uppe på scenen istället för felicia, lite pinsamt där va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0