It´s the little things that makes live big

WakyWaky! Vaknade vid 7 med en klump i magen, vet inte varför. kändes bara onödigt att gå till skolan, Men påväg är man.
Jag har lust och bara skriva allt jag tänker på, men det är så mycket. både bra och dåliga saker, men jag får inte ner dom i ors, det blir så konstigt. JAg är ingen sån som berättar allt jag känner till alla,vad jag egentligen känner därinne. Dels för att jag inte vet hur jag ska förklara det och när jag väl gör det så blir det något helt annat än vad jag egentligen känner, jag hittar liksom inga ord., Och sen dels för att jag är en brud med många tankar, sjuka tankar om allt! 

Jag tror det värsta med mig är att jag är inpulsiv , (handlar först,tänker sen) Ibland är det bra men oftast blir det konsekvenser. Fast jag tror det ocså är en ganska bra grej, då har man inte tråkigt med mig.
En annan sak som inte är bra med mig är att jag vågar saker, jag kan säga till om någon glor,är kaxig gör något och jag kan bara gå fram till någon och börja snacka, fråga saker, flirta med någon random osv... Jag backar inte!
.
.
Nu fick ni veta lite om mig! haha intressant va? eller... men nu ska jag gå och fixa mig lite snabbt inför skolan, tider drar iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0