Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste verkligen vara vaken

Kom just hem efter en nice dag ute!
Skolan idag igen, är faktiskt riktigt stolt över att jag kommer i tid och hänger med på lektionerna! Mvgbarn här! :D
Efter skolan drog jag,Marlin och Vio till stan och pratade lite, dom drog hem och jag mötte moa och olivia, åt på donken och drog senare till Majtorp där vi träffade adam ett tag och som man märkte var jag på sjukt bra humör idag, fick verkligen energi!  sen kom Stefan,Andrew,Josef och Jocke dit, vi satt o prata sen drog v hem!
.
.
Imorgon slutar vi kvart över två och efter det vet jag inte om jag ska vara med Olivia och Moa en stund eller åka till Ung08, annars blir det åka hem och fixa inför bröllopet, awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0